Nieuws

Bardiensten

Beste mensen,

Zoals de meesten van jullie inmiddels al weten, hebben Ellis Payet en Saskia Boudens sinds april de kantine overgenomen. Op Bardiensten vind je alle bardiensten terug. Kijk daarom goed wanneer en op welk tijdstip je precies ingedeeld bent. Vanaf heden werken we met turflijsten waarop alle consumpties van de bardienst genoteerd moeten worden. De turflijsten gebruiken we om een beter overzicht van de voorraad te hebben. 
De losse handgeschreven bonnetjes gebruiken we niet meer en zijn vervangen door individuele turflijsten. Deze liggen in de kassalade. Alle turflijsten dienen aan het eind van de bardienst (samen met de portemonnee en sleutel) in de brievenbus bij Ellis te worden gedaan.

Na afloop van de bardienst willen we jullie vragen om de kantine schoon achter te laten en vergeet hierbij de toiletten niet. Helaas hebben we op dit moment te weinig schoonmaakvrijwilligers dus lossen we het op deze manier op. 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Voor de volledigheid staan hieronder nog de belangrijkste spelregels.

Bardiensten spelregels

  •  Afzeggen kan niet, maar ruilen is geen probleem, je regelt dit wel zelf. Als je ruilt, geef dit dan even door via de app (telefoonnr Saskia 06 10130724), dan verwerk ik het op de website.
  • De sleutel van de kantine en de portemonnee haal je op bij Ellis (Jan van Tourainestraat 18, 's Heerhendrikskinderen). 
  • We hebben liever niet dat er consumpties opgeschreven worden. Kies je ervoor dit wel te doen, dan gebruik je een individuele turflijst en zorg je ervoor dat dit dezelfde dag nog wordt afgerekend.
  • Het is op zich prima als je, wanneer het niet zo druk is, zelf ook even een balletje slaat. Maar hou wel oog op de bar en mensen die wat willen drinken. Jij blijft de verantwoordelijke barman-/vrouw!
  • Vul na afloop van je bardienst de voorraad in de koelkast weer aan (let op de datum i.v.m. de houdbaarheid)

Groeten,
Ellis en Saskia

Lees meer »

Terugblik Algemene Ledenvergadering 2019

Dinsdag 27 februari heeft de jaarlijkse ledenvergadering weer plaatsgevonden. De opkomst was prima en leden zijn vooral gekomen om mee te denken om meer activiteit binnen de vereniging te krijgen. Er zijn mooie zaken uit voortgekomen. Lees de notulen elders op deze pagina.

 

 

Lees meer »

Toss-avond

De voorjaarscompetitie is weer begonnen!

Onze tennisvereniging doet mee met een damesteam en een mixteam op de vrijdagavond. Hierdoor zal de toss (zolang de competitie duurt) op woensdagavond plaatsvinden.

Tijdens de tossavonden zal er iemand voor bardienst aanwezig zijn. Vanaf nu verzoeken wij jullie om direct af te rekenen. Wij werken niet meer met bonnetjes of op rekening.

Wil je weten of er anderen gaan tossen? Geef je dan op voor de toss-whatsappgroep via de mail..

 

 

De tractor van de Puye

Het onderhoud van onze nieuwe “All-Weatherbanen” wordt voor een belangrijk deel uitgevoerd met behulp van een zware drie-hoekige borstel, die wordt gesleept door een kleine tractor. Op deze wijze wordt het “infill – materiaal” , wat op de kunstgrasmat is aangebracht, telkens opnieuw los gewoeld en in beweging gebracht, zodat onkruid , algen en humus geen kans krijgen om zich vast te zetten in de bovenlaag van de tennisbanen 1 en 2.

Afhankelijk van het jaargetijde en de weersomstandigheden is het noodzakelijk om het “borstelen” van de banen zo vaak mogelijk te doen. In het voorjaar, zomer en herfst bij voorkeur elke week. In de winter wordt een ruimere frequentie gehanteerd, afhankelijk van de omstandigheden. De tractor wordt ook gebruikt om het gras rondom de tennisbanen te maaien.

Lees meer »

NIEUW BESTUUR, FRISSE WIND

Beste mensen,

Het bestuur van de Puye is weer zo goed als compleet! Er is een nieuwe voorzitter, een nieuwe penninmeester wordt door de huidige penningmeester ingewerkt.

Binnenkort een aangepast overzicht. Daarnaast zijn er mensen opgestaan die zich actief in willen zetten!

 

Ook dit jaar zijn we nog wel op zoek naar mensen die werkzaamheden voor de club willen verrichten, vooral op het gebied van park- en baanonderhoud.

 

Voorzitter: Richard Ouweneel

Coördinator Parkcommissie: Martijn Blok

Kantinecommissie: Ellis Payet en Saskia Boudens

 

Neem voor meer informatie contact op met iemand van het bestuur bestuur@tvdepuye.nl

17-10-2016-CONTACTGEGEVENS LEDEN INZIEN
13-12-2015-Tossen in de winter?
02-01-2015-BAANVERLICHTING OP DE “ALL – WEATHERBANEN”
03-04-2014-Tennisschool Roose
08-05-2012-Electronisch toegangssysteem in gebruik

» Nieuws archief    RSS feed RSS feed