Terugblik Algemene Ledenvergadering 2019

Dinsdag 27 februari heeft de jaarlijkse ledenvergadering weer plaatsgevonden. De opkomst was prima en leden zijn vooral gekomen om mee te denken om meer activiteit binnen de vereniging te krijgen. Er zijn mooie zaken uit voortgekomen. Lees de notulen elders op deze pagina.

Met wat nieuwe frisse gezichten, zoals Marc Meulenberg, Richard Ouweneel, Martijn Blok en natuurlijk de bestuursleden waait er weer een frisse en enthousiaste wind door de vereniging. Zaak is nu om deze mensen te ondersteunen en vooral deel te nemen aan alle leuke activiteiten die op de planning staan. Het verslag van de ALV zal binnenkort op de website staan en zoals je dan kan zien worden er voor verschillende zaken handjes gezocht. Kijk vooral wat jij kan betekenen of zoek een groepje waarmee je ergens verantwoordelijkheid voor kunt dragen!

De eerstvolgende activiteit is de Toss-zondag op 17 maart. Schrijf deze dus in je agenda en dan kunnen we gezamenlijk het buitenseizoen aftrappen.

Vanaf vrijdag 12 april begint ook de vrijdagavondcompetitie. Dat betekent dat de toss-avond weer naar de woensdagavond verschuift (19:30-22:00). Alle activiteiten die plaatsvinden op de Puye staan ook op de kalender, dus houd deze goed in de gaten!

Voor de mensen die ingeroosterd staan voor de bardiensten zijn de spelregels weer als elk jaar. Voel je verantwoordelijk en zorg voor vervanging als je verhinderd bent..

Al met al een hoop nieuwtjes en veel energie.. Hopelijk hebben jullie er ook veel zin in!!

» Nieuws archief